TAGI (szukasz postów powiązanych tematycznie tu je znajdziesz):

piątek, 28 października 2011

A nam jest szkoda lata.

Przez łąki przez pola pędzi fotograf.
Poniżej kilka fot przyrodniczych z kilku lat.










Rozedrgana, rozśpiewana do re mi migawka trach.





To to wygląda jak solanka na tężniach w Ciechu.
Stwierdzam, że przy posiadanych przeze mnie obiektywach do Canona w nastawach aparatu muszę podkręcić ostrość. Może przy porządnych szkłach dałoby się tak strzelać, ale przy kitach, które posiadam chyba tak się nie da. Ostatnio nawet pościągałem filtry UV z tych szkieł bo podobno mogą psuć jeszcze bardziej obraz.





Z okazji zbliżającego się Święta Zmarłych, życzę tym co jak zwykle w Święta mają najwięcej roboty i nie będą ich spędzać z rodzinami a może w ogóle nie pójdą na cmentarze czy to ze zmęczenia czy to bądź z braku czasu, dobrych zarobków, możliwości kształcenia, które będzie przynosiło wymierne korzyści itp. itd. etc. etc. etc. Pozdrawiam, nie dajcie się!


6 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemne i miłe dla oka foty. Ładny bokeh, ciepłe letnie kolory i nawet w miarę ostre. Szkoda, że te gałązki bzu nie emanują zapachem z monitora. Już czekam lata :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostrość musiałem podkręcić na kompie - to stare foty i miałem wszystko źle ustawiane,

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wspomnienie lata, a nawet wiosny. Daleko wstecz sięgasz, ale to dobrze. Warto powspominać i warto poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że fotki stare - jak piszesz, to coś się zmieniło. Albo używasz innego programu do obróbki albo się Jurku bardziej przykładasz?? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właściwie to ja kiedyś w ogóle nie używałem nic do obróbki :-))

    OdpowiedzUsuń

Spam jest natychmiast usuwany. Spam will be deleted!

Dziękuję za poświęcony czas. Aby kontynuować przeglądanie starszych wpisów kliknij na link "starsze posty" lub wejdź w archiwum.