TAGI (szukasz postów powiązanych tematycznie tu je znajdziesz):

sobota, 31 maja 2014

Stworzyłem potwora.

W życiu bym nie pomyślał że to już 300 postów. Trzeba urządzić chyba jakiś jubileusz. 

Nie chcę wypaść nieskromnie, ale jestem zadowolony, że coś co powstało z braku możliwości zaspokojenia grafomańskich potrzeb, zyskało sympatię kilku osób i dotarło do zupełnie obcych ludzi.
Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że wiele ciekawych informacji ujrzało światło dzienne i mam nadzieję, że chociaż kilka osób, dla których lokalna historia jest ważna i ciekawa dowiedziało się tutaj czegoś nowego. Dziękuję i pozdrawiam historykom i dziennikarzom, którzy nie zważając na amatorski charakter bloga w pocie czoła zamieszczali pod postami profesjonalne komentarze. Dziękuję także mojemu koledze M.O., aktywnemu acz milczącemu obserwatorowi, który wyszukał w terenie wiele z zamieszczonych informacji oraz nie szczędził pochwał oraz krytycznych uwag - poza internetem :-) Pomimo, zastoju i marazmu, który w ostatnim czasie tutaj zawitał, mam nadzieję, że znajdzie się jeszcze kilka ciekawostek, które wywołają burzę komentarzy i zalew informacji.
Pozdrawiam czytelników i aktywnych uczestników.

* klikanie w zdjęcia powoduje, że są powiększane

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A tak na marginesie to moja statystyka podaje, że mam około 260 postów, także do 300 trochę mi jeszcze brakuje. Nie wiem skąd taka informacja w Gazecie.

      Usuń
    2. Okrąglejsze cyfry są ładniejsze i robią większy szał :)

      Usuń

Spam jest natychmiast usuwany. Spam will be deleted!

Dziękuję za poświęcony czas. Aby kontynuować przeglądanie starszych wpisów kliknij na link "starsze posty" lub wejdź w archiwum.