TAGI (szukasz postów powiązanych tematycznie tu je znajdziesz):

wtorek, 3 września 2013

2. W Pieninach. Polana Sosny.

Widok z okna.




Polana Sosny. Miejscowość Niedzica. Nie będę pisał o tym czego nie widziałem. Napiszę co widziałem. Urocze miejsce nad Dunajcem. Spora polana. Zieleń i świerszcze. Camping. Architektura drewniana. Turyści z całej Europy. Kwatera w Chacie z Kir i Spiskiej. Restauracja Dwór ze świetnym jedzeniem. Idealne miejsce dla rodzin z dziećmi. Plac zabaw, boisko do siatkówki. Miniaturowa... podkreślam miniaturowa "plaża" nad rzeką. Aczkolwiek, nogi można wymoczyć. Wypożyczalnia rowerów. W tle zapora i dwa zamki. Jezioro. To pozytywy.
Do negatywów bym zaliczył pajęczyny w oknach, za kiblem. Brak czajnika elektrycznego w pokoju. Kuchnia campingu to miniatura z dwiema elektrycznymi dwupalnikowymi kuchenko-grzałkami. Informacja o przysługujących darmochach prawie żadna.

Generalnie warto i polecam to miejsce. Jedzenie serwowane w restauracji było bardzo dobre. Obsługa generalnie miła i sympatyczna. Widoki przednie. Doskonała baza wypadowa do eksploracji Pienin. Budynki fajne.


Sromowce Wyżne na drugim brzegu.




Restauracja Dwór od wewnątrz.
http://www.niedzica.pl/

3 komentarze:

  1. Szkoda Jurku, że tak mało zdjęć z Niedzicy, ale i tak pozwoliły mi na chwilę wspomnień.
    Pieniny są fantastyczne w mojej ocenie, ale to kwestia preferencji :)
    ..A najważniejsza jest pogoda, ja akurat ma szczęście, że gdy tylko jestem w Pieninach
    (w tym roku w Beskidach) pogoda jest super :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Niedzicy właściwie nie byliśmy. Poza zamkiem.

      Usuń

Spam jest natychmiast usuwany. Spam will be deleted!

Dziękuję za poświęcony czas. Aby kontynuować przeglądanie starszych wpisów kliknij na link "starsze posty" lub wejdź w archiwum.