TAGI (szukasz postów powiązanych tematycznie tu je znajdziesz):

wtorek, 3 września 2013

2. W Pieninach. Polana Sosny.

Widok z okna.




Polana Sosny. Miejscowość Niedzica. Nie będę pisał o tym czego nie widziałem. Napiszę co widziałem. Urocze miejsce nad Dunajcem. Spora polana. Zieleń i świerszcze. Camping. Architektura drewniana. Turyści z całej Europy. Kwatera w Chacie z Kir i Spiskiej. Restauracja Dwór ze świetnym jedzeniem. Idealne miejsce dla rodzin z dziećmi. Plac zabaw, boisko do siatkówki. Miniaturowa... podkreślam miniaturowa "plaża" nad rzeką. Aczkolwiek, nogi można wymoczyć. Wypożyczalnia rowerów. W tle zapora i dwa zamki. Jezioro. To pozytywy.
Do negatywów bym zaliczył pajęczyny w oknach, za kiblem. Brak czajnika elektrycznego w pokoju. Kuchnia campingu to miniatura z dwiema elektrycznymi dwupalnikowymi kuchenko-grzałkami. Informacja o przysługujących darmochach prawie żadna.

Generalnie warto i polecam to miejsce. Jedzenie serwowane w restauracji było bardzo dobre. Obsługa generalnie miła i sympatyczna. Widoki przednie. Doskonała baza wypadowa do eksploracji Pienin. Budynki fajne.


Sromowce Wyżne na drugim brzegu.




Restauracja Dwór od wewnątrz.
http://www.niedzica.pl/

3 komentarze:

  1. Szkoda Jurku, że tak mało zdjęć z Niedzicy, ale i tak pozwoliły mi na chwilę wspomnień.
    Pieniny są fantastyczne w mojej ocenie, ale to kwestia preferencji :)
    ..A najważniejsza jest pogoda, ja akurat ma szczęście, że gdy tylko jestem w Pieninach
    (w tym roku w Beskidach) pogoda jest super :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Spam jest natychmiast usuwany. Spam will be deleted!

Dziękuję za poświęcony czas. Aby kontynuować przeglądanie starszych wpisów kliknij na link "starsze posty" lub wejdź w archiwum.