TAGI (szukasz postów powiązanych tematycznie tu je znajdziesz):

piątek, 18 listopada 2011

Kwiaciarstwo.


Kwiaciarstwo to sztuka focenia kwiatów po łąkach. Oto kilka fotek z letnich dni. Proszę o komentarze:-) typu: śliczne, jakie cudowne, jakie barwy, ach tęsknię za takimi widokami... Please!!! Kocham te wpisy pod zdjęciami na Naszej Klapie i Fucbooku pod fotkami - och jaka jesteś piękna... ach cóż za kreacja... a z foty wyziera jakiś paszczur rodem z bagien che che. Ta szczerość mnie zadziwia po prostu. Zamiast powstrzymać się od komentarzy, takie arcydzieła literackie. Co ciekawe najczęściej takie kwiatki sadzą sobie wzajemnie "najlepsze" koleżanki. Che che. Im gorsze zdjęcie tym więcej chwalb pochwalnych a im lepsze... tym mniej. Hmmm? Zazdrość zżera?
A'propos. Cytat z jakiegoś serwisu filmowego, na którym znalazł się filmik z jakąś znaną aktorką. 
- Pisze kobieta: co wy wszyscy w niej widzicie, kilo tapety i operacje plastyczne... zaczynała w Playboyu gołymi zdjęciami.
- Odpowiedź: załóż na siebie tyle tapety, zrób sobie te operacje, zobaczymy czy cię wezmą do Playboya na gołe zdjęcia...che che..





Ostrość mi na tych fotach strasznie wcinało. Na szczęście 3 osoby mi zwróciły uwagę i pozmieniałem ustawienia w aparacie. Stare foty poprawiłem trochę w kompie. Ostrość nie zawsze musi być, ale też nie zawsze ma jej nie być! che che. Po prostu chyba kity nie nadążają za ustawieniami aparatu. Na Tamronie tele wszystko wychodzi zwykle dobrze.









5 komentarzy:

  1. Tomi uprawia kwiaciarskie focenie. Zwłaszcza wiosną z oczywistych względów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwiatki, bajeczne, takie cudne.
    Zapraszam koniecznie do mnie:
    www.myje.....


    Pojechałeś, ale podoba mi się bo szczerze bez wazeliny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. żeby nie było, że jakiś szowinizm uprawiam :-) takie się mnie myśli nasuwają jak oglądam te różne fotowebalbumy dla amatorów itp. strony wzajemnej adoracji. ja rozumiem że nie co niektórzy potrzebują żeby ich czasem pochwalić, ale chyba można czasem szczerze a nie tylko po to żeby ktoś się czuł dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oto mój komentarz:

    O ja pierniczę, dlaczego to robisz? Lato! Kiedy będzie lato? Ja chcę lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia ...prawdziwie ładne

    OdpowiedzUsuń

Spam jest natychmiast usuwany. Spam will be deleted!

Dziękuję za poświęcony czas. Aby kontynuować przeglądanie starszych wpisów kliknij na link "starsze posty" lub wejdź w archiwum.