TAGI (szukasz postów powiązanych tematycznie tu je znajdziesz):

sobota, 16 lipca 2011

Moja relacja z Turnieju rycerskiego w Golubiu Dobrzyniu. Cz. 1 Miasto i zamek.

Archiwum fotograficzne z Golubia mam olbrzymie. W końcu postanowiłem dać na bloga. Turniej to bardzo fajna impreza. Na początek w pierwszym poście kilka fot z zamku i miasta. Zdjęcia pochodzą z kilku lat. Niech to będzie moje spojrzenie na turniej. Może mało oryginalne, ale osobiste.



Duży zamek i mały zamek.
Podczas jednego turnieju zauważyłem poruszenie wśród widzów. Jak się okazało na zamek przybył gość bez biletu. Nie bardzo wiedział jak ma zamek opuścić.

Jakoś tak nigdy nie miałem kiedy wejść do zamku i zwiedzić. Wreszcie się udało i pewnego dnia wybrałem się na zwiedzanie. I co? I zawód. Nic ciekawego. Ekspozycja niewielka. Szkoda. (25.09.11r.)


Kolubryna z Potopu




Tajne przejście.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam jest natychmiast usuwany. Spam will be deleted!

Dziękuję za poświęcony czas. Aby kontynuować przeglądanie starszych wpisów kliknij na link "starsze posty" lub wejdź w archiwum.